//Dance With Me
Bluefox Rainbow awesome ! ❤
Saturday 24 March 2012 | 23:41 | 0 comments

Dear diary.. aq dah tak tau nak buad aper.. byak sgat yg menimper skarang nieh.. Boyfriend, kawan.. sume nak benci aku ? aper lagi lahh slah aq we ! aq tak than dowh, aq nak bunuh dri ! kenapa sume nie mesti jadi kat aq ? kenapa mesti aku ? aq dah putus asa,, skarang nieh dah tak adew org syang aku.. tapi.. allah kurniakan BLUEFOX RAINBOW untuk aku.. diorg byak bantu aq.. byak gembirekan aku.. diorg slalu bg semangat kat aku.. aq syang sgat kat diorg.. diorang dah umpama keluarga aku.. aq sdar, even kwan aq benci aku pown, aq dah tak kesah.. lebih baik aq truskan kehidupan aq kerana mereka lebih syangkan aku.. aq tak peduli org nak ckap aper pown.. aq syang sgat kat ain,, die byak bantu aku.. even laen skolah pown die byak dgar masalah aku.. die yg slalu adew di saat aq sedih.. hari2 call aq.. :') thanx jugak kat bestie lme aq.. syahida.. aq syang kau makcik ! aq bersyukur sgat2 allah kurniakan mereka buad aq.. ibu(qure kucai ).. eka syang sgat kat ibu.. ibu byak bg nasihat kat eka.. terima ksih ibu :') also Fizz,aienna,athirah,akeera,ayda,izni,iera, sume membe bluefox rainbow.. thanx korang.. eka tak tau nak balas jse korang mcam mne :') eka harap hubungan kiter smpai akhir hayat .. eka mintak maaf kalau adew salah aper2.. maafkan eka.. skali lagi terima ksih BLUEFOX RAINBOW :')


Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D