//Dance With Me
he's my life :')
Saturday 31 March 2012 | 11:16 | 0 comments



Dear diary.. aku happy giler we.. phone lme aq dah jumper ! damn ! ayah yg sorokkan -.-' ha.. pandai lagi nak sorokkan kan ? kan eka dah jumper :P ! aq btak ? ehh.. biarlahh, bukan kau pown .. haha xD.. but bukan nieh yg aq nak crite.. okeyh.. msok bab sedih.. sedia tisu byak2.. haha.. joking.. aq tak taulahh we.. sejak bpak aq sound die.. die dah start nak jauh dri aku.. huhu T.T tolonglahh dah byak sgat dugaan aku.. aq tak nak hilang die.. aq syang die .. ya allah.. bantulah hambamu ini.. :'( aq tanak sebab ayah.. die jauh dri aku.. die nyawa aku pham ? kalau takde die,aq mati ! dah bye ._.


Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D