//Dance With Me
i hate you for a thousand more
Monday 19 March 2012 | 05:35 | 0 comments

Hey reader ! aq nak pegi ! pegi jauh dri sini.. aq tak than we.. byak sgat yg menimpe aku.. aku tak than lagi nak menanggung sume nie.. aq mohon berenti lahhh buad fitnah kat aku.. aq tak pernah benci kau,tpi kenapa kau buad aq mcam nie ? kenapa kau trus menerus ganggu aku ? kenapa ? aq tolak cinte kau kerana aq cume anggap kau kawan jer.. pliss lahh fham.. kenapa susah sgat kau nak fham aku ? kenapa sebab nieh kau benci sgat dkat aku.. aper salah aku ? aper ? aq tahu aq mmg terhutang budi dkat kau,, tapi jganlahh smpai kau buad fitnah dkat aq smata sebab aq tolak cinter kau ? hati aq skit we,, skit sgat..siang malam menangis tak henti2.. aq tak boleyh we,, aq tak kuat mcam kwan aku.. aku mengaku aq lemah.. tolong berhenti skitkan hati aku.. aq tahu kau benci sgat dkat aku,, kayy.. aq fham sgat2 .. mungkin ni jalan terbaek untuk kau.. pegi jauh dri sni :(

Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D