//Dance With Me
:'/ hmmm
Friday 11 January 2013 | 19:59 | 0 comments

hye assalamualaikum . today hari aku okay sikit berbanding semalam - semalam . kenapa ? tengok ni ? :')



aku bersyukur dapat kawan mcm diorang . hmm even dowh kitorg baru je kenal dalam vileston family . hmm thanks support eka :') and aku tak penah lupe pasal bestfren aku . syahida .. even doh kau fikir aku tak penah fikir pasal kau , aku selalu fikir pasal kau . aku rindu nak peluk kau , nak jalan2 same kau , nak sayang2 dengan kau :'/ aku rindu semua tu . bukan maksud aku nak mungkiri janji aku , tapi aku terpaksa lakukan . aku sayang kau , and aku sayang fikri . fikri perlukan aku buat mase skrang . aku tau kau marah aku , kau benci aku tapi kau kene faham situasi aku skrang mcm mane . hmm pleasee aku nak kau dekat sisi aku skarang . aku tak tau nak mengadu kat sape lagi :/ syahida kau sorang je kawan terbaik aku . hmm kau kate kau sayang aku kan syah ? :( hmm kau tgok aku tak kuat bile fikri bagi ni dekat aku ! 



ya allah . perlu ke semua ni jadi dekat aku :'( aku tak kuat ya allah .

Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D