//Dance With Me
hmm :/
Monday 11 February 2013 | 19:55 | 0 comments


526764_10151439245809662_1991770121_n_large

hey assalamualaikum . sorry guys aku takde mood hari ni . kene mental breakdown -.- aku nak putus weh ! tak tahan lagi dah . die suke sgt tipu aku . ape salah aku dekat die :'/ hmm tadi baru kawan aku ckap time kitorg dah lme ptus tu , die penah couple dgan senior aku . hmm kaurang boleh byangkan sendiri perasaan aku mcam mne kan ? ya allah diaorang penah jumpe pulak . sabar je ah , menangis je aku :( now die datang balik mintak diberikan peluang . srious aku tak tau nak buat ape . hati aku sakit weh sakit sangat . aku boleh terima if die nk couple lain tapi kenapa mesti senior aku sendiri haaa ?! ya allah aku buntu seriously . aku sayang die tapi dalam mase yg same aku tak nak balik kat die . hmmm die ajak jumpe , last2 tak jadi arhhh bodoh betull -.- pergilah balik kat ex kau tu , jgan datang dekat aku lagi . aku sakit weh sakit sebab sikap kau , tergamak kau buat aku mcm ni . kau kate kau sayang aku tapi .. hmm let time to go pass , aku tak nak lagi fikir pasal kau , buang mase buang air mata nangis sebab kau ! pergilah jauh dari hidup aku , aku terseksa lahh sial ! kalau aku tahu mcm ni , sumpah aku takkan penah belajar untuk sayang die . ya allah tolong aku . 

p/s : dear fikri , jgan seksa sy lagi pleaseee . pergilahh tinggalkan sy . sy rela lepaskan awak . pergilah ye sayang , jgan ganggu hidup saya lagi . hmm :') 

Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D