//Dance With Me
:(
Saturday 9 March 2013 | 18:30 | 0 comments

Hey assalamualaikum . korang sihat ? aku sihat je alhamdulillah . cuma hati aku .. hmm allah je tahuu .. kenapa ? sbb minggu lepas aku nak meet fikri , empat jam aku tunggu tak sampai2 sampai aku bengang sangat , die kate jem lah apelah -.- last last dah bengang sangat aku cakap ' pegi mati lah sane ! ' aku menangis terus langsung tak berhenti . sakitnya hati aku , allah je tahu . hmm tepat pukul 12 no mirul text aku cakap fikri dah takde . aku terkejut mcam tak boleh nak percaya , betul die dah meninggal or tak . hmm dah berminggu die tak text aku . rindu sangat kat kau bie . aku macam rase salah aku je . hmm sekarang ni yang selalu text aku mirul . hmm aku tak tau lah die mirul or fikri text kejap same kejap lain -.- mirul mintak couple tapi aku tak nak . biarlah fikri je dalam hati aku sekarang . aku menangis je kat sekolah susah gila nak berhenti . bende tu asyik keluar kat otak aku je . :( sampai bengkak mata aku habes kene marah dengan abah and umi . diorang cakap jgan fikir lagi , nnti terganggu emosi , kakak nak pmr . ye aku tauu tu . cuma kehilangan fikri berat sangat bagi aku . tapi aku tau semua yang berlaku mesti ada sebab , aku sendiri tak tau fikri hidup lagi or tak sbb aku tak pegi lagi kubur die . 

Tumblr_mjf0qnyn581r728buo1_500_large


 hmmm tapi aku sedar yang aku masih ada allah , family and kawan2 aku . untung sangat diorang jaga aku dengan baik , mcam adib he so sweet . asal aku nangis je adelah lawak bodoh die pegi buad . ya allah tunjukkanlah kebenaranyya . aku keliru . hmmm 

Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D