//Dance With Me
hang (:
Tuesday 26 March 2013 | 06:22 | 0 comments

Tumblr_mk3zjzhaoe1ryphlso1_250_large

hey assalamualaikum . last saturday time cuti sekolah tu aku hang dengan kawan kawan lama aku . hahaha best sangatttt :') jalan jalan dengan ain , aini , emylia , radin , azra . wuuuu ~ besttt ! 


lepas tu diorang teman aku pergi giant beli kasut . hee comel kan kasut trible tuu ? :3




omay kan kasut ni ? aku nak beli warna merah asalnya . tapi takde size dahh T.T sobbssss . then jalan jalan teman radin pergi beli game . die memang kaki game . hahahah 



ni gambar kat giant . yeahhh aku nampak pendek kat situ -.- kejammmmm . hahahaha lepas tu pergilah bantinggg . pergilah mc'd lah , hari hari lah . semua tempat kitorang pergi . teman radin pergi beli seluar macam tunggu radin jahit seluar . lama gila . hahahahahaha XD lepas makan radin ajak pergi karaoke . hehe act tu first time aku pergi , yelah kan aku kan baik ;p cehhhh . 




haha kitorang karoake sampai tiga jam . balik tu sakit tekak aku T.T memang padanlahhh muke . memang release tension aku keluar dengan diorang , aku langsung tak fikir pasal fikri lagi . wuuu ~   (:

Older Post | Newer Post



Hello, Readers! Welcome To My Ugly Blog. Leave Your BigFoot Here. And Enjoy The Song! ;D

+FOLLOW | DASHBOARD

Entries
About
Links
Sayang kitaaa

JOM GOSIP ;D